2009年11月1日 星期日

本人犯賤

人總是翻翻覆覆,加上少少犯賤,
奇怪?為何我這麼講?
對就是在講本人我,
相信一些朋友都聽我講過數次,
很煩了是嗎?
就剛過的10月,
同事辭職後,少一人加班,
也巧遇當地幾乎每晚都有晚宴或活動,
哎呀也是中秋節,
所以我幾乎有做工都會加班,
人說,“哎呀,加班有錢拿,你富貴啦。”
我都不知點回應了,
但我不想咯,想在家,玩電腦(對~!做宅女)
不過,沒加班我又迷迷茫,
到底放工後做什麼,或嫌工錢少,
所以你說啦,本人是不是犯賤 !!!!!
但我真希望有人可以和我共享加班,
快點請到人,快點請到人吧~~~

2 則留言:

匿名 提到...

请人?你老板要请我吗?我去interview lo..keke

Chian Huey 提到...

你是?????